Mottatt krav?

 

Har du mottatt brev fra oss der vi informerer deg om at du har en eller flere regninger som er ubetalt?

Under har vi samlet ofte stilte spørsmål vi får, så du skal slippe å ta kontakt om det samme.

  • Jeg ønsker å betale regningen
    • Ved å logge inn på vår kundeportal kan du betale i sin helhet eller delvis.
    • Logg inn på  kundeportal med enten brukernavn og passord fra giroen eller BankID/BankID på Mobil.
  • Jeg har betalt fakturaen kravet gjelder.
    • Har du betalt faktura en av de siste 3 dagene før inkassovarselet er datert, kan du se bort fra dette brevet.

  • Har du sagt opp medlemskapet ditt, og fortsatt får inkassovarsel
    • Noen treningssenter har etterskuddsvis betaling som gjør at det blir fakturert ut neste måned etter en oppsigelse.

Gjelder henvendelsen din en av følgende, vil du finne informasjon på kundeportalen:

  • Informasjon om kravet
  • Betale krav
  • Utsette betaling
  • Melde innsigelse på kravet
  • Inngå betalingsavtale

Har du fortsatt spørsmål er det bare å ta kontakt i skjemaet under så tar vi kontakt med deg eller ring 4888 4668 – tast 1